عايشه لنفسي

8 فبراير 2010



كم اشتغلت يانيل في نحت الصخور

مليون بؤنه والف مليون هاتور


يانيل انا ابن حلال ومن خلفتك

وليه صعيبه عليابس الامور


عجبي!

بدايه كلامى سلام حبيت ابتدى كلامى


برباعيه لصلاح جاهين


ندخل في الموضوع


اناعملت المدونه دى لان نفسي كلنا نستفيد

كلامنا هنا هيكون في كل حاجه سياسه تاريخ


اثار رياضه افلام وثائقيه شعر موضه

تنميه بشريه كل حاجه

واحب اعرفكم بنفسي


دارسه اثار مصرى بحب مجالى

بس مش عارفه استغل نفسي

كنت زمان اخر حد افكر فيه هو نفسي

مع ان نفسي عمرها ماجرحت نفسي

بالعكس دى اكتر واحده عارفه نفسي


فقررت هنا انى ابعد عن نفسي وابص
لنفسي علي الشط التانى من نفسي

طبعا دا الجانب الجميل لنفسي

يمكن اتصالح مع نفسي وارجع لنفسي


واعيش صح بجد


هاحاول اغير نفسي للاحسن


ويمكن اثر في غيرى بالخير طبعا



تابعونى

سلام




















2 التعليقات:

أع ـقل مـ ج ـنـونــة يقول...

ساسووووووووووو

نايس دندونة ياحوبي

وفكرة جميلة اوى اوى اوى

وانا متبعاكي ..

احلي حاجة ان الكلام من قلبك اووي وواصل اوي اوي

جميل ياحبي

ومستنية و متابعة

Tarkieb يقول...

تصدقى انا تابعتك م الاخر ...لازم اشوف م الاول بقى ...تحياتي...

إرسال تعليق